När stockholm kysser mig på kinden

Nu är jag riktigt mätt efter en stor frukost. Blev en kopp kaffe, en skål fil med müsli och en kalkonmacka. Kändes konstigt att äta en macka, jag äter i vanliga fall inte bröd men idag gjorde jag ett undantang för jag var verkligen superhungrig. Fast jag har svårt att tycka om mackor nu för tiden, håller mig helst borta från mackor faktiskt. Havregrynsgröt är det bästa!

Nu har jag krypit ner i sängen igen till Lars Winnerbäcks vackra toner! Ligger och gör ett kollage på polyvore och drömmer mig bort. Ganska skön start på första sportlovsdagen. Vad gör ni idag? Tänker ni ge er ut i kylan? Jag tänker inte sätta min fot utanför dörren, kyla och jag går inte ihop.


Gud vad jag längtar till Stockholm, min absoluta favoritstad i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Alina

Ville bara önska dig en nice vecka! :) kramar

2010-02-22 @ 11:37:39
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra måndag? (:

2010-02-22 @ 12:36:27
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg du har!

Haft en bra dag? =)

2010-02-22 @ 13:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0