Misstänkt

Dagen har varit lugn. Vi har ätit en god middag och nu leker älskling och Alicia. Jag har legat och små läst i Misstänkt, rätt bra tidning. Det stod bland annat om barn som dödar barn, det är så fruktansvärt hemskt. Det stod bland annat om det där tältmordet som skedde 2000, jag hade helt glömt bort det men nu när jag läste om det minns jag hur rädd jag var för att tälta den sommaren. Usch. Jag undrar vad det är som gör att barn dödar. Det stod om ett mord på en 4 årig pojke som hade blivit mördad av en 5 åring och en 6 åring. Håll med om att det är SJUKT?



Nu ska jag dricka ett glas vatten och krypa ner i sängen hos älskling. Vi hörs imorgon, hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Angelina

hej!



ja de var jätte bra ::) köpte min på stadium :) Rea på dem med så jag fyndade :D

2010-02-25 @ 21:44:59
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0