min pojkvän är skillad

Boyfriend har bett mig att tillägna honom ett inlägg så det ska jag självklart göra! Det är så här att min pojkvän är grym på datorer och är helt självlärd. Han bestämde sig här om dagen för att skaffa Mac på sin mini laptop (asus eee pc 900) och det visade sig att inte vara jätte lätt eftersom laptopen inte har någon cd-läsare. Han har suttit i tre dagar och försökt fixa det och har nu äntligen löst det. Jag fattar inte ens hälften av det han gör. Nu kan jag sno hans laptop och låtsas att jag har en Mac dator. Hur som helst, väldigt skillat gjort om ni frågar mig. Vi har kollat många tutorials där folk har försökt och inte lyckats.


Du är bäst snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0