melodifestivalen är skit

Så, melodifestivalen börjar ju ikväll. Tänker ni titta? När jag var yngre var jag ett riktigt fan av melodifestivalen. Jag och Louise bunkrade alltid upp med massor av gott och tittade tillsammans. Sen av tradition var vi alltid hemma hos henne när Eurovision Song Contest gick av stapeln. Nu mera tittar jag aldrig. Tycker det har blivit så dåligt, det är helt enkelt för mycket. För många deltävlingar, för många andra chanser och för konstiga röstningar. Det var bättre förr helt enkelt. Gud vad gammal jag känner mig när jag säger så! Men håller ni inte med mig? Nu är melodifestivalen bara skit. Sen blir det ännu tråkigare när alla länderna går ihop också, Sverige vinner ju aldrig. Nej, jag kommer inte att titta iår heller.


Skamligt dåligt.

Kommentarer
Postat av: SANDRA

svar: tacktack!=)

2010-02-06 @ 18:48:08
URL: http://sasses.blogg.se/
Postat av: Sabina

ja visst är dom! haha pengar är ett stort problem här också , kan ju inte lägga ut hela studiebidraget på ett par skor riktigt:P



och håller med dig, melodifestivalen blir bara sämre med åren!

2010-02-06 @ 19:10:20
URL: http://saaabinas.blogg.se/
Postat av: Anthon

Jag håller inte med!

bara på en punkt, de var lite bättre förr.

Men alla länder har ALLTID röstat lite på sina grannländer, men du kanske glömmer att Finland och norge nyligen har vunnit så varför Sverige inte vinner är för att vi inte skickar rätt låt.

Jag kommer utan tvekan följa dagens etapp :D

2010-02-06 @ 19:13:17
URL: http://antonmedth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0