jäkligt stressig morgon

Hej alla, hur mår ni? Jag vet att min uppdatering har varit jätte dålig men har inte haft tillgång till någon dator och så har jag försökt att hålla mig  borta från datorn eftersom jag har haft migrän. Men nu är jag hemma och har min dator igen!

Min morgon började idag med att jag blev ytterst sur då KLT är förjäkliga och bussen körde för tidigt så jag missade den. Det resulterade i att älskling och jag fick springa som galningar upp till stora vägen för att jag skulle hinna med den andra bussen. Vi hade tur och den var sen så jag hann. Tur att jag har en sån snäll pojkvän som hjälper mig!

I övrigt har jag itne gjort så mycket mer idag än att hämta Crilles klocka och kollat lite på stan. Hittade som vanligt massor jag vill ha. Nåja, fyller snart år och då får jag lite pengar! Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0