jag vill ha en hund.

Jag är proppmätt! Pappa gjorde en riktigt god kycklingsallad idag igen, tror han har fått dille på det. Tur är väl det, jag älskar sallad! Nu ska jag smälta maten lite och sen plugga historia. Ska ta och slänga in en tvätt också tror jag.

Just nu ligger jag och segläser bloggar och kollar på hundar. Jag är så sjukt sugen på att skaffa en egen hund, speciellt efter idag när Stina tog med sig sin. Den är grymt söt. Dock vet jag att det kommer ta flera år innan jag har tid för en egen hund, lite tråkigt men så är det. Fast det är väl tur, skulle aldrig kunna välja en ras så skulle säkert köpa 10 stycken! Vad skulle ni vilja ha för ras?



Jag tycker dom här är väldigt fina!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Border Collie, Denise! det är en väldigt fin hundras dock avlade som vallhundar / jakthundar vilket leder till att de är lätt dresserade vilket såklart är ett stort +. MEN väldigt krävande, mycket sällskap samt en jävla massa motion är viktigt! :D

2010-02-18 @ 22:07:15
URL: http://daeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0