jag hatar snabbmat.

Finns det något jag inte tycker om så är det snabbmat. Jag äter aldrig pizza, har inte gjort det sen jag var 12, hamburgare äter jag bara om det är hemlagat. Kebab och gyros äter jag inte heller. Tror ni inte att det ska bli gyros i skolan till lunch bara för att jag är superhungrig? Jag blir så grinig.. Får ösa på med sallad istället. Jag kan inte för mitt liv förstå varför folk gillar snabbmat? Det är bara vidrigt och man blir fet. Varför vill man ha det i sin kropp? Usch, bort med snabbmaten säger jag bara så får vi en lite smalare och mer välmående värld!

Ha en trevlig lunch nu!


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jag tränar typ så ofta jag, förutom kondition som jag kör lite av varje dag, försöker äta många mål om dagen, har iaf kommit upp i fyra stycken nu :)

Ha en trevlig helg :)

2010-02-05 @ 11:15:25
URL: http://hallonsockervadd.blogg.se/
Postat av: jennie

sv: aah förstår :) vad pluggar du?

jaa, nu har vi ju inget eget, men det hoppas jag att det blir. vi vill ha hus med en gång :)

planer inför helgen?

kram

2010-02-05 @ 11:26:24
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0