hoppas ni har en fin dag!

Det är inte alla som har råd att lägga massa pengar på alla hjärtans dag och det är inte det viktiga heller. Dagen går ju ut på att visa sina älskade att man verkligen tycker om dom! Tänkte ge lite små tipps på vad man kan göra istället.

Baka eller laga mat!
Jag tycker det är jätte mysigt och det kanske inte är allt för ofta som man har tid att göra det tillsammans. Ta tillfället i akt att baka kärleksmums eller något annat gott!

Ta ett varmt bad!
Tänd ljus, tappa upp ett varmt bubbelbad och kryp ner tillsammans. Väldigt romantiskt och mysigt.

Ge varandra massage! Finns det något bättre än att få massage? Turas om att ge varandra massage, alltid lika uppskattat och härligt.

Gör fina kort! Är ni pyssliga, som jag verkligen inte är, så kan det vara roligt att göra ett fint kort. Mycket mer uppskattat än ett köpt kort om du frågar mig.

Finns massor utav saker man kan göra, använd er fantasi. Det spelar ingen roll om dagen spenderas med en partner eller vänner. Den är till för att vara med dom man älskar. Innan jag blev tillsammans firade jag alltid med min mamma som varje år gav mig något otroligt fint. Har sparat nästan allting! Hoppas ni har en fin dag!


Nu ska jag pussa på Crille och hoppa i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0