håll tummarna för mig

Känns om om jag håller på att bli sjuk. Kroppen är tung, värker och näsan börjar bli snorig. Får hoppas att det inte bryter ut. Har inte tid med att vara sjuk. Det skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk, har inte varit det sen höstlovet 2008 och det var ju ett tag sen. Nu är det verkligen förkylningstider och för att inte tala om vinterkräksjukan. Nåja, vi håller tummarna för att jag klarar mig!

Min dag blev inte som jag planerade vilket gjorde mig lite ledsen. Tog en tur med pappa och handlade lite och vi hann prata lite. Alltid skönt. Jag håller mina tummar så dom blir blå i hopp om att allt ska gå som jag vill och att jag ska lyckas med allt som jag vill. Håll tummarna ni också är ni snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0