good morning!

God morgon! Har ni sovit gott? Jag har faktiskt sovit rätt bra. Så känner mig utvilad idag. Vi har precis käkat lunch så nu ligger jag och slöar i sängen och älskling fixar med sin dator. Man måste ju smälta maten!

Igår åkte vi hastigt och lustigt nog hem till Pikels. Dom hade problem med internet så Crille fick hjälpa dom att få igång det. Jag somnade bums när vi kom dit i soffan, var väldigt trött. Blev väckt när vi skulle hem och så somnade jag direkt igen. Ska försöka vara lite mer social ikväll! Hade ni en bra fredag?

Juste, Elin blev kvar i Let's Dance, underbart!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det är så skönt att sova gott. :)

2010-02-06 @ 15:10:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0