framtidsplaner

Jag bestämde mig redan som liten att jag skulle jobba inom media som projektledare. Jag jobbar hårt i skolan för att jag ska kunna bli det jag vill. Just nu studerar jag mitt sista år inom IT-Media på John Bauergymnasiet och jag planerar att studera vidare direkt. Jag kommer att söka två skolor, Bergs School of Communication ch Hyper Island. Båda skolorna är riktigt fina medieskolor som är supersvåra att komma in på så jag håller mina tummar. Jag har rätt tunga odds emot mig eftersom jag är så ung men jag ska banne mig lyckas! Inom några år ser jag mig själv som en projektledare inom PR/Event. Jag vet att jag skulle vara riktigt bra på det. Blir det som jag vill kommer jag in på någon utav skolorna och så flyttar jag och älskling upp till Stockholm. Jag är redan riktigt nervös!


Mitt enda dilemma som jag har just nu är vad jag ska göra om jag skulle komma in på båda? Jag vet i tusan vilken jag skulle välja. På sätt och vis är Bergs smartare, eftersom det är en ren projektledareutbildning och jag får studera ekonomi där som jag kommer behöva. Men det kostar skjortan och Hyper har ett års praktik, då kommer man in i arbetslivet bra. Nåja, vi får väl hoppas till en början att jag kommer in på en av dom!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

svar: taack!=)

2010-02-24 @ 15:26:33
URL: http://sasses.blogg.se/
Postat av: Christina

Fin header du har :)

2010-02-24 @ 16:02:51
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0