fel sms

Har ni något speciellt som ni brukar göra när ni är riktigt uttråkade vid datorn? Jag brukar faktiskt surfa in på felsms.com, riktigt rolig sida. Man kan få sig en hel del goda skratt när man läser om allas misstag. Jag har faktiskt ett sms som skulle passa in bra där.

Till: Mamma
SMS: Hej! Jag är jätte full och ska ringa dig men du svarar inte. Ringer dig nästa gång när jag är full!
Svar: Inget. Hon ringde upp senare och jag fick en rejäl utskällning

Förklaring: Jag skulle skicka till min bästa kompis Louise. Jag var 17 år då och bodde i USA och tänkte att det kunde vara roligt att ringa henne. Veckorna innan hade jag åkt fast rejält för lite skit så min mamma var inte imponerad när jag drog förklaringen "jag fick det sms, skulle vidarebefodra det till Louise men det kom fel". Tur att vi var på olika sidor av jorden!



Har ni något bra tips på vad man kan göra när man har tråkigt vid datorn?

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; haha, nej.. ;)

2010-02-20 @ 12:32:54
URL: http://eemeliehedlund.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: den svarta är riktigt fin! lyllos dig som redan har den vita :)

2010-02-20 @ 15:23:16
URL: http://fiveseconds.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0