efter ett hårt träningspass är man värd en god middag

Känner mig skönt tung i kroppen efter ett hårt träningspass. Chris kom förbi och såg mig i gymmet och blev glatt överraskad över hur mycket starkare jag hade blivit sen vi sist tränade. Jag fick massor av beröm och en annan tjej i gymmet talade om att hon brukade se mig och att hon ville bli som mig sen? Haha, alltid kul. Jag som tycker att jag är svag. Fast starkare har jag blivit, det känns jätte bra!

Nu väntar jag på middagen. Har begärt pasta fyra ostar med bacon, supergott! Till efterrätt blir det ostkaka. Underbar måndagslyx. Ibland får man unna sig. Min mage kurrar av bara tanken på maten. Åh, nu får dom skynda sig!


Det här med att ta kort i en spegel, det är verkligen inte mig grej! Hur som helst, mina myskläder innan träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0