det är hemskt

Något som jag har svårt för är när jag klickar mig in på bloggar till tjejer som är runt 11-12 år och man ser hur de har lagt upp bilder där de försöker vara sexiga eller där de är packade och står med en spritflaska. Det är bara så FEL, dom är ju bara barn? Herregud, när jag var så gammal så satt jag hemma hos Louise och spelade super smash och visste nog inte ens vad sex eller sprit var. Det är läskligt hur fort allt skit sjunker i ålder. Dom ska leka med barbie och inte supa sig fulla. Skrämmande. Det var bättre på min tid! Haha, nej kanske inte för folk söp då med, men inte lika många som nu. Nej nu ska jag sluta att vara moraltant, men tråkigt är det att se att allt börjar så tidigt. Ungarna får ju inte en chans att vara barn.



En sista sak bara, ni som langar till dom, vad fan tänker ni med?

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är tragiskt! dom kommer ångra sig! för att vara barn är det underbaraste som finns!!!

2010-02-18 @ 20:59:41
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Erika

Det är riktigt hemskt!! dem är ju bara barn, ska ju fortfarande leka med leksaker!

2010-02-18 @ 21:03:14
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0