denna eviga kyla

Kom precis hem till älskling och är helt nedkyld. Satan vad kallt det är ute. Jag har ju sagt att det är dags för vår nu, varför lyssnar ingen på mig? Nästan lite irriterande! På onsdag var det tydligen dags för en snöstorm igen. Längtar vi? Nej verkligen inte.

Jag hade en väldigt trevlig lunch med tjejerna i klassen idag. Mycket skratt och prat om studenten blev det. Gud vad jag längtar! Hann med rätt mycket på eftermiddagen och så blev det en sväng på gymmet. Riktigt skönt! Nu hoppas jag på att jag tinar upp snart. Mina fötter värker för att dom är så kalla. Usch!

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv; va bra, hoppas jag kommer över det också:)



jag vill också ha varmt och vår nu!Dumma snö:(

2010-02-09 @ 17:19:28
URL: http://radtke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0