den där jäkla snön ska ha stryk

Den där jäkla snön, att det aldrig slutar snöa. Jag blir galen! Jag kommer att få pulsa mig fram till skolan imorgon för Kalmar komun är kassa på att ploga, helt värdelösa är dom. Jag borde nog slå dom, får ju blöta fötter. Kan inte bara våren komma någon gång? Alicia sparkade på snön när vi var ute med Snobben och sa "Jag vill inte ha mer vinter, jag vill ha sommar så jag kan plocka vackra blommor till mamma". Håller med. Smart 5 åring det där.

Nu ska jag sova och drömma om någon varmplats någonstans. Ni får sova så gott!


Kommentarer
Postat av: H A N N A

sv: ja det är det nog! haha ;)

2010-02-18 @ 23:54:02
URL: http://hannanerep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0