dags att leka hindu

Blev en sen första uppdatering idag. Har inte orkat ta mig till datorn tidigare. Men nu sitter jag här. Ska ta mig tid att skriva ett CV och åka iväg med pappa och söka lite jobb. Blev inget gym imorse, jag var för trött och lat, så ska försöka ta det i eftermiddag/kväll. Annars får det bli imorgon innan jag åker till Öland. Vi får se!

Trots att jag hade sovmorgon idag så är jag trött. Segade mig hela morgonen och gick till skolan vid lunch och åt. Hade tänkt äta hemma men kom på att det var fisk så jag passade på att gå dig. Älskar fisk! Mamma är allergisk mot det så vi äter det väldigt sällan hemma, därför passar jag på att äta när jag kan! Hade bara en lektion idag, religion. Inte mitt favorit ämne, men läraren är bra. Nu ska jag vara hindu i en vecka, vi får se hur det går!


Känner mig allmänt luffig och hemsk idag med håret snurrat i en knut och mjukiskläder. Men sånna dagar ska man väl också ha?

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: aah, du är med arbetslös? same here :(

jag ska snart äta middag och min pojkvän kommer hem från sitt jobb, läängtar ihjäl mej ;)



kraam

2010-02-04 @ 16:07:01
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0