baka liten kaka!

Nu har jag bakat chokladbollar med Alicia, vi är mästerbagare! Dom blev grymt goda och för att inte tala om mättande. Åt två och det känns som om min mage ska spricka. Fast det kan vara all sallad som jag åt också. Jag är ett riktigt matvrak. Känns lite dumt med chokladbollar idag, får äta mindre i helgen. Sommaren är snart här så man får vara lite på sin vakt med vad man sätter i sig. I alla fall jag. Hur som helst, dom blev goda och jag är mer än mätt.

Mamma frågade lite tidigare idag om jag vill göra en rolig sak i helgen. Kan inte berätta vad det är än, ni får veta på lördag. Det kommer bli toppen! Måste komma ihåg att få med kameran då så jag kan visa er!


Bilden är från när jag och älskling bakade chokladbollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0