28 februari

Nu har jag försökt uppdatera ett par gånger men varje gång jag lägger in en bild så hänger sig blogg.se så vi får skippa bilden.

Jag vet att uppdateringen har varit dålig idag men det är för att jag har spenderat dagen på stan och i Kalmarsalen där 5000 jobb hölls. Tycker eventet var bra och jag är nöjd. Det enda jag kan klaga på är den extrema väntetiden, det är något som dem får jobba på tills nästa år. Annars tycker jag det var bra. Jag tycker jag fick bra kontakt med de hotellen jag gick till och tror att det kommer leda till jobb. Fick många positiva kommentarer!

Nu ska jag laga mat, det blir pasta 4 ostar. Mamma har jobbat på 5000 jobb idag så ska se till att ha maten klar när hon kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0