11:40

Det var ett tag sen jag körde en sån här så tänkte göra det nu!

Ditt namn:
Denise Larsson
Längd: 155 cm
Vikt: 47 kg skulle jag tro
Spelar du något instrument: Nej, men jag spelade piano när jag var yngre. Antar att jag inte var så bra eftersom min lärare tyckte att jag borde sluta.
Vem vet mest om dig: Crille och Louise
Vad vill du ha just nu: Vår, pengar, studenten, nya kläder och en resa till Thailand
Vilka sjukdomar har du: Allergisk mot gluten
Fobier: Typ småkryp och allmänt äckliga saker.

Känner du en snygg kille: Min pojkvän är snyggast!
Har du körkort: Nej jag är alldeles för lat på den fronten.
Åsikt om jultomten: Min syster klär sig bra som tomte
Vill du gifta dig: Ja. Jag ska ha ett stort brollop!
Tycker du att du är attraktiv: Nej.
Din hårfärg och frisyr: Ganska alldaglig, brunt långt hår som mest hänger där. Jag behöver klippa mig!
Skolväska just nu: Vanlig datorväska

Har du glasögon: Nej
Hur ser din plånbok ut: Enkel svart, borde köpa en ny snyggare.
Favorittv-program: Ser inte på tv.
När ska du festa nästa gång: På min 20års dag kanske?
Vad köpte du senast: Oj, minns jag inte. Tror det var en tröja från hm
Har du bil: Nej.
Hur mycket pengar har du: Inte mycket, tur att lön och studiebidrag kommer på torsdag.
Hur svarar du i telefonen hemma: "Denise"
Senast kramat: Älskling
Vem sov du hos senast: Pojken
Stjärntecken: Vädur
Ögonfärg: Bruna

Kroppsform: Normal skulle jag tro?
Kall favoritdricka: Vatten
Varm favoritdricka: Chai latte
Alkoholhaltig favoritdricka: Det är nog en vanlig enkel cider
Säger ofta: Har inget speciellt som jag säger ofta
Saknar du någon: Louise
Du fikade senast: Länge sen, runt julen tror jag
Senast sedda film: Beer league

Hur känner du dig nu: Fortfarande väldigt trött efter att älskling väckte mig
Kan du laga mat: Jadå, fast lagar mest när jag är själv. Har en tendens att bli nervös när jag ska göra det med andra och håller mig mest i bakgrunden.
Vad pluggar du: IT-Media. Ska fortsätta studera till projektledare sen
Vad tycker du om fötter: ÄCKLIGT! Hahah
Är du smart: Nej, inte direkt
Snarkar du: Nej.
Är du aktiv i skolan: Ja det är jag, tycker om skolan!
Är du kär: Väldigt mycket!


Bilden är ifrån förra våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0