vart tar all tid vägen?

God kväll, tänka sig att jag bara får tid sent på kvällen till att uppdatera. Men det händer så mycket hela tiden att jag aldrig finner någon tid till att lugnt sitta ner och uppdatera. Snart ska det nog bli lite tid och struktur i mitt liv igen så uppdateringen kan falla på plats. Eftersom jag flyttar ganska snart försöker jag spendera så mycket tid jag kan till att jobba och umgås med mina vänner.

Idag har jag jobbat en sväng. Första jobbdagen efter semestern och den var galet seg. Dels för att min twin Anna inte var där, som ni vet är hon i Lafayette ett år och dels för att det var lite folk. Det är verkligen galet tomt utan henne där. Finns ingen kvar att busa med längre eller någon som kan hjälpa mig med att den nu så sega stämningen. Det märks att högsesongen är över. Jag hade hand om glassen och sålde i princip ingenting. Stängde redan runt halv fyra och begav mig hem.

Nu har jag krypit upp i sängen efter en lång powerwalk med min hund. Riktigt skönt att röra på sig på kvällen. Imorgon börjar jag klockan ett så ska hinna ta en lång powerwalk på morgonen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0