about me

Du heter: Denise C Larsson
Smeknamn: Cheese, haha
Låt som när du är ledsen sörjer till: Winnerbäcks musik
Beroende av: Vänner, träning, blogg, mobil, sushi
Vad tror folk om dig? De flesta tror nog att jag är en väldigt drivande människa med mycket självförtroende
Stämmer det?  Ja till viss del, jag är drivande när jag håller på med saker jag tycker om men jag frukar förvåna folk när jag säger att jag inte har så mycket självförtroende
Vad får du oftast komplimanger för? Jag vet inte, mitt hår kanske?
Hur imponerar man på dig? Man är framåt och vågar bjuda på sig själv. Humor uppskattas också!
Brukar du skratta för dig själv? Allt för ofta. Kan komma på mig själv med att tänka på något roligt när jag är ute och går och börja asgarva högt. Brukar få lite undrande blickar
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Typ ;)
Var bor du? Kalmar men flyttar till Stockholm nästa vecka!
Trivs du där? Ja det gör jag men det ska bli jätte kul att flytta!
Hur svarar du i mobilen? “Denise" Väldigt orginellt va?
Vem ringde du senast? Jobbet
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att min pappa hade åkt redan
Antal timmar sömn inatt: Hm, typ 11 tror jag
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ja, jag är alltid i tid. Tycker det är ofint att komma sent och hatar när folk gör det. Speciellt om man har ett möte.
Hur känner du dig nu: Trött men glad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt tror jag
Vad tycker du om fötter: Jag hatar fötter, har verkligen fobi
Vad saknar du: ANNA GLIVING
Hade du en bra kväll igår: Delar av den var bra
Favorit dryck på morgonen: Kaffe, givet
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt tolv på kvällen
Är du blyg? Nej det är nog det sista jag är. Jag kan dock vara avvaktande om jag inte känner mig bekväm.
Sysslar du med någon idrott: Nej men jag gymmar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej det gör jag inte.
Är du nöjd med ditt liv: Jag ska inte klaga. Visst finns det saker man vill ändra och saker som går att förbättra men jag har ett bra liv.
Är du bortskämd: Nej det vill jag inte påstå. Fixar det mesta själv.
Vad gör du i morgon: Då är jag hemma och tar hand om hunden. Troligtvis går jag en långpromenad och orkar jag tar jag med mig kameran. Är ledig ifrån jobbet så det blir en lugn dag helt enkelt.
Vad är det värsta du vet? Förtillfället är det alla otrevliga gäster. Vissa är verkligen vidriga och skulle förtjäna en käftsmäll eller två.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har världens bästa vänner som jag älskar otroligt mycket. Kommer bli väldigt tråkigt att flytta ifrån dom nu. Saknar min vän Anna otroligt mycket som jag på någotvis ska klara mig utan i ett år.
Vad är det finaste du fått? Det beror ju lite på. Min resa till USA är jag galet tacksam för. Annars älskar jag ett kors som min värdfamilj gav till mig.
En speciell dag du minns: Jag kommer aldrig att glömma dagen när jag lämnade Sverige och åkte till USA i ett år. När jag vaknade upp i husvagnen, packade ihop mina saker, stod där på arlanda, checkade in väskan. Åt en glass utanför i väntan på att vi skulle gå. Stortjöt när jag kramade familjen hejdå. Blev vän med Arvid och Kim direkt på planet. Slogs av New Yorks hetta. Fick galet äcklig mat och hade the time of my life.
Du samlar på: Jag samlar inte på något speciellt men typ nagellack och skor kanske?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Det beror på vad jag är ledsen för. Lite olika vänner
När grät du senast: Minns inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle spara mycket men det skulle bli en resa, shopping och givetvis endel till familjen.
Vill du gifta dig: Ja det vill jag!
Vill du ha barn: Tror inte det. Jag är inte så mycket för barn men jag kanske ändrar mig.
Är du musikalisk? Haha, verkligen INTE. Jag spelade piano när jag gick i tvåan och min lärare frågade mig om jag inte hade något annat intresse. Det säger väl allt?
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej det tycker jag är jätteäckligt. Då kan man lika gärna slicka rent toalettstolen för det är mer bakterier under naglarna än på en toalettstoll. Det har jag läst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0