a whole new life

Jag tänkte på en sak. Vad galet annorlunda min blogg kommer bli efter flytten. Vad mycket nytt och roligt jag kommer att kunna fylla den med. Annat än min trista vardag här i Kalmar. Nej förlåt, jag ska inte klaga. Jag tycker faktiskt väldigt mycket om mitt liv här i Kalmar med alla mina fantastiska vänner, både de gamla och de helt nyfunna. Jag har träffat så mycket nytt härligt folk den här sommaren så det gör faktiskt väldigt ont att redan lämna alla. Bara så ni vet, ni är alla tvungna att komma till storstaden och hälsa på mig, allihopa.

Men nej, massor av nytt kommer det bli. Nytt jobb, ny bostad, massor att upptäcka, shopping, nytt folk och back to training. Förhoppningsvis kommer ni älska det lika mycket som jag!


Vänner sedan barnsben och snart sambos, precis som vi alltid planerade!

Kommentarer
Postat av: D + M I E S

HAHA jaag med :D Liksom det syns ju jättetydligt! Tänk alla småbarn som har kalas och så ska födelsedagsbarnet öppna... och tror att han ska käka upp en balle? Så ska det väl inte vara...

2010-08-21 @ 18:43:03
URL: http://domies.blogg.se/
Postat av: ronja

snygg blogg! och kul med flytt, det är alltid kul att komma till ett nytt ställe med nya människor :)

2010-08-21 @ 20:00:13
URL: http://ronjanorlen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0