tänk vad man förändras

Har suttit och kollat igenom min externa hårddisk och hittade massor av gamla bilder på mig själv. Jäklar vad man har förändrats över åren, även om man inte tycker det nu när man snabbt tittar sig i spegeln. Men ett foto ljuger aldrig. Finns bilder ifrån när jag var som tjockast till när jag var som smalast. Från blondin till brunett. Sminkad och osminkad. Fjortis och träningsfreak. Ja allt finns representerat. På vissa bilder känner jag knapt igen mig själv. Har haft skrattfest här hemma när jag har kollat igenom bilderna. Tänkte ge er några smakprov!


Juni 2008, jag till höger

September 2008, hade precis börjat gymnasiet

Julafton december 2008

Mars 2009

Juni 2009

September 2009, i stockholm på praktik

December 2009

Januari 2010

Mars 2010

Maj 2010, träningsfreak nr 1

Studentbal 2010

Juni 2010

Augusti 2010


Kommentarer
Postat av: Anna

Sitter här och småler lite för mig själv när jag kollar på bilderna. Det är så himla kul att se hur man förändrats genom åren. Du är iallafall den finaste jag vet! <3

2010-08-20 @ 20:19:33
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0