a night with my friend and some buffy before bed

Hej alla nattugglor! Jag kom precis innanför dörren och tänkte bara titta in här lite fort innan jag lägger mig i sängen och ser på Buffy och vampyrerna. Har laddat ner säsong sex och ska fortsätta titta på den. Jag var en sucker för serien när den gick på tv och älskade avsnitten när Buffy och Spike var tillsammans, självklart är det den säsongen jag nu har på datorn. Att musikalavsnittet ingår där är bara en bonus!

Kvällen har jag spenderat hos en vän som kom hem ifrån sitt sommarställe idag. Jag tog tillfället i akt att som vanligt vräka ut mig i hans otroligt sköna soffa. För att vara så pass liten som jag är kan jag ta upp väldigt mycket med plats. Hur som helst hade vi en trevlig kväll och hann prata och se på en lite udda film.

Nu ropar sängen på mig att det är dags för vår date, god natt!


Jag är den största Buffy och Spike nörden ni någonsin kommer att hitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0