it's fun getting older, right?

Åldersnoja, kan man ha det när man är 20 år? Jag känner mig jätte liten samtidigt som jag känner att tiden bara rasar iväg allt för fort. Om mindre än en månad bor jag inte längre hemma. Nu till hösten börjar jag inte skolan som jag alltid har gjort utan det är dags att jobba. Mitt i allt nytt när jag känner mig som ynka fem år börjar jag ändå stressa över att bli äldre. Jag brukar ändå vara den personen som tycker att var ålder har sin tjusning men just nu vill jag bromsa tiden. De flesta säger att 40 års åldern är den bästa tiden i livet men jag känner att 20 års åldern, ja den räcker för mig. Fler än jag som nojar över att bli gamla och behöva tänka på pensionssparing och rynkor?



Nu ska jag lämna mina nojor för ett litet tag och övergå till att sukta efter söta inredningsprylar som jag vill köpa till lägenheten. Jag är säker på att jag och Louise kommer att göra ett perfekt jobb med att inreda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0