how will I survive

Förlåt för dålig uppdatering den senaste tiden men har haft fullt upp med jobb och umgås med vänner. Har velat vara så mycket som möjligt med Anna så bloggen och datorn har haft sista prioritet.

Idag sa jag hejdå till Anna. Det känns overkligt att vi inte ska ses på ett år. Vi har setts dagligen i över en månad och nu kommer vi inte kunna göra det. Anna och jag träffades första gången i maj och har på kort tid blivit riktigt bra vänner. Vi är otroligt lika på alla sätt och vis, både till utseende (frågan om vi verkligen inte är systrar har kommit upp) och har samma värderingar och syn på livet. Jag känner mig riktigt ledsen över att en sån bra vän ska försvinna så fort ifrån mig. Men jag har redan börjat titta på flygbiljetter och vi ses snart igen. Jag önskar dig all lycka under ditt år vännen, du kommer klara det galant.

Remember, always melon and cheese!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det känns rent ut sagt skit att åka ifrån dig och jag vet inte hur mycket jag gråtit. Men jag är så glad att jag hittat min andra halva och uppskattar våran fina sommar som vi faktiskt haft tillsammans.jag längar tills du kommer och hälsar på mig.du är bäst. Melon&Cheese<3

2010-08-01 @ 23:47:58
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/
Postat av: Bellezzaofsweden

aww va gulligt :) men hon kommer ju tillbaka eller hur! Du får ju se det positiva i det :)

2010-08-02 @ 00:04:23
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0