time for bed

Jag börjar sakta inse att jag har ett stort problem framför mig. Klockan är snart två och jag ska upp vid sju imorgon. Den här kombinationen lite sömn och ge järnet har aldrig fungerat för mig. Tur att jag är ledig ifrån jobbet imorgon. Ska däremot förtidsrösta med alla andra goa MUF:are så ska därför se till att få en god natts sömn.

Ikväll har jag varit hos Christian. Lika trevligt som alltid! Jag kommer att sakna att vräka ut mig i soffan nu när flyttlasset snart går. Kommer sakna väldigt mycket har jag insett men dom känslorna skjuter jag upp till söndag. Än är jag kvar här och har fortfarande tid att träffa och umågs med alla underbara människor här. Men det tar vi imorgon för nu måste jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0