stan med kusin och niklas påväg till kalmar

Jag och Fanny hade en riktigt bra dag på stan. Kilade runt i butiker, pratade om allt och inget och tog en liten fika. Jag säger då det, jag har världens härligaste kusin. Det skiljer bara två veckor mellan oss. Lite tråkigt att det kommer bli långt emellan oss igen men hon får banne mig se till att komma och hälsa på ofta.

På vägen ner sprang jag även på lite MUF vänner. Nästa vecka kommer Niklas Wykman till Kalmar så ska se om jag inte kan vara ledig då. Skulle verkligen vilja träffa honom. Ska se om jag inte hinner vara med och kampanja lite också.



Förresten så stod SD på stan idag. Borde det ens vara lagligt för dom att visa sig ute bland folk? Glad över att jag inte har sett dom tidigare. Fick nästan spader idag när jag fick syn på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0