sommarkilona ska bort med bootcamp

Den senaste tiden har jag insett att dom där sommarkilona som jag hoppades på att inte lägga på mig faktiskt har landat på mig kropp. Jag har försökt ignorera det men nu är det ett faktum. Min oregelbunda ätning, för mycket alkohol och ingen träning har satt sina spår. Det här drog ner mitt humör totalt inför kvällens utgång och en rad tankar och planer på hur jag illa kvickt ska komma tillbaka iform snurrar runt. Dags att planera upp ett eget bootcamp som jag ska följa till punkt och pricka.

Ska försöka släppa dom irriterande tankarna för kvällen och åka till Victor nu i Färjestaden på förfest. Imorgon kör jag stenhårt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Min snygging! Nu kör vi tillsammans så är vi på topp när vi åteförenas här. Jag saknar också våra frukoststunder, det var alltid bästa starten på dagen.:) cheese <3

2010-08-18 @ 18:46:00
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0