snart går flytten

Jag börjar bli riktigt nervös, på måndag händer verkligen en jätte viktig sak, berättar för er när det är över. Imorgon åker jag upp till Stockholm en sväng för att fixa lite saker med lägenheten. Nu är det bara ca två veckor kvar tills jag och Louise flyttar upp. Pappa frågade här om dagen hur många flyttkartonger jag behöver. Jag blev rätt ställd. Jag ska verkligen packa ihop mina saker och flytta. Jag är 20 år så det är verkligen på tiden men att "klippa navelsträngen" känns ändå lite konstigt. Mamma och pappa kom hem med nytt porslin som jag och Louise ska ha också. Riktigt fint var det!


Kommentarer
Postat av: Bellezzaofsweden

Kommer sakna dig! Vill också flytta :(

2010-08-21 @ 17:05:52
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: caroline svarar

Åh tack så jättemycket! :)

2010-08-21 @ 17:53:01
URL: http://carolinejohnsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0