lämna aldrig din drink utan uppsyn

Efter gårkvällen kommer jag aldrig igen lämna något obevakat ute. Jag kommer definitivt inte dricka på Vallen igen heller. Jag tycks ha fått i mig någon drog igår och är glad över att jag hade mina vänner runt mig för annars vet jag inte hur kvällen hade slutat. Gårkvällen finns inte i mitt minne alls. Det var som ni nog förstår verkligen inte en rolig kväll.

Nu ska jag svira om efter en dag på jobbet. Ska strax tillbaka på personalkväll. Känner mig inte alls på humör för det. Gårdagen har satt sina spår och den enda jag vill ska vara där, min bästa Anna, kommer inte att vara det. Det är alltid vi som gör festen så ja, vi får se hur denna kväll blir. Lugn kommer den i alla fall bli, det är ett som är säkert.


Jag var på gott humör igår innan jag gick ut i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dig så jag börjar gråta. Och damn, you look gorgeous! Det är min twin, cheese,andra halva och bästa vän det. :-) Önskar verkligen att jag hade kunnat vara med dig och styra upp kvällen. Jag litar på att du gör ditt bästa ändån och att du har massa roliga detaljer att dela med dig utav imorgon! Love you <3

2010-08-14 @ 17:42:18
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0