krögers och favoritvakten

En lite skål fiberhavregrynsgröt och en stor kopp kaffe. I'm ready to meet the day!

Det var inte direkt något drag ute igårkväll men jag hade trevligt i alla fall. Gick ner med Johanna och var först på Vallen. Stannade i kanske en halvtimme innan vi bestämde oss för Krögers och mötte upp Christian och Martin. Helt okej kväll och jag fick träffa min favoritvakt som blev riktigt glad över att se mig. Kramkalas och hela fadderuttan. Jag lovade att titta förbi snart igen!

Nu är det åter igen dags för jobb, vi hörs när jag har slutat för dagen.


I brist på bilder på pappas dator får ni en gammal bild ifrån jobbet.


Kommentarer
Postat av: Anna

alltså ååå Du&glassbaren!:D Jag börjar skratta bara jag tänker på allt du varit med om där och vi tillsammans på jobbet. JAG SAKNAR!!!

2010-08-21 @ 20:53:36
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0