Jag saknar John Bauer

Räkningar räkningar räkningar, det är verkligen inte kul att bli äldre när det gäller sånt. Suck. Pengarna bara flyger iväg till sånt man verkligen inte vill lägga dom på. Har inte fått mitt nya bakkort än heller.

Ska städa mitt rum lite nu sen ska jag om jag hinner följa med malin till John Bauer. Vet inte om jag ska känna mig tragisk som går tillbaka till skolan så fort den har öppnat efter att jag har tagit studenten. Men jag saknar verkligen skolan, helt galet mycket. Jag blev nästan tårögd när jag tittade på min lillasysters schema och såg alla underbara lärare som hon ska ha!

Idag blir det utgång och mys med massor av vänner. Borde sätta fart så jag hinner med allt innan..


Min klass ibörjan av gymnasiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0