jag, mamma?

Hemma efter flera timmar på stan med Malin och Philip, verkligen trevligt! Jag hann bli uttittad av en man utanför Åhlens när jag satt och lekte med Philip medans Malin sprang en sväng. Jag undrar om det var för att jag såg otroligt rolig ut där jag brummade och rullade vagnen fram och tillbaka eller om han tog mig en väldigt ung morsa? Med tanke på att han vinkade och nickade glatt åt mig när han gick lutar jag åt det sista alternativet. Fast barn kommer jag inte få på länge.

Nu tänkte jag gå en sväng med min hund. Imorgon ska jag börja ordentligt med att komma tillbaka med min träning och rutiner. Eller ja, i alla fall i början på dagen. På kvällen blir det fest med härliga vänner!


Jag fotograferade Malin och Philip i skolans studio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0