it's time to walk

God morgon på er! Jag är uppe med tuppen idag och är, trots att jag somnade ganska sent, relativt pigg. Tänkte svira om från gårdagens festoutfit som jag så vackert gick hem i nu på morgonen till en allt mer träningsvänlig utstyrsel och gå en långpromenad med hunden. Som jag sa igår så ska jag köra mitt eget bootcamp, fest eller inte igår, det är bara att lyfta på fläsket och ta sitt pick och pack ut på en powerwalk. Inga ursäkter!



För er som vill veta var förfesten väldigt trevlig men väl inne i stan kände jag hur festhumöret sprang iväg så jag gick hem till en vän redan strax efter elva. Tack och bock för att man har fina vänner. Hur sjutton skulle man annars klara sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0