idag ska jag frossa i lunchen

Inga mardrömmar inatt! Idag har jag massor av energi. Synd att jag inte har gymkortet, känns som om jag skulle kunna spendera hela dagen där utan att bli trött. Dagen ska ändå börjas med en powerwalk runt sjön och stan innan jag hoppar på bussen till jobbet.

Idag är ingen vanlig dag på jobbet. Idag ska vi nämligen ha sushi till lunch. Tror ni jag är lycklig eller? Min favoritmat all time. Ska äta det både till lunch och middag. Kanske till och med tar med en portion hem som jag kan äta imorgon. MUMS!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh SUSHI! ÄT FÖR MIG OCKSÅ!!!! Jag är sugen på sushi konstant här. Vill ha sushi varje dag, hela tiden. Hade gärna ätit sushi med dig idag. Jag hatar att jag inte kan det. :(

2010-08-31 @ 15:00:52
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0