headache agian

Vaknade imorse med en förfärlig huvudvärk. Drog på mig kläderna och tänkte att en långpromenad kanske gör susen. Men inte då. Satte mig på bussen till jobbet som var full av människor, trodde mitt huvud skulle sprängas när alla pratade i ett. Väl på jobbet tvingade jag i mig frukost. Gick in på kontoret och tänkte vila en liten stund var på jag somnade. Vid tolv väckte Mari mig och sa att det nog var bättre att jag åkte hem. Sagt och gjort. Nu ska jag sova och hoppas på att jag mår bättre senare. Jäkla skit att den huvudvärken alltid ska förstöra massor..



Jag undrar varför jag ens tar mig tiden att skriva det här innan jag lägger mig? Vilken bloggnörd jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0