give me coffee

Kaffe kaffe kaffe, det är vad jag kommer behöva idag. Jag är väldigt trött och seg men kom ändå i säng ganska tidigt igår. Det måste vara det trista vädret som gör det. Med tanke på att det är ytterst lugnt på jobbet så kommer timmarna idag att passera i slowmotion. Så kaffet kommer finnas i min hand hela tiden.

Personalkvällen igår var trevlig. Det blev en lugn tillställning med god mat och lite vin. Jag spenderade större delen av tiden med att tjata om att jag saknade Anna och säga "Anna skulle förstå precis vad jag menar". För det skulle du gumman, som vanligt och som alltid. Mitos hade gjort sushi som hon hade med sig, jag jublade vill jag lova. För er som inte vet så är sushi min favoriträtt. Nyttigt och gott, kan inte bli bättre!

Nu ska jag hämta mer kaffe och börja jobba. Hoppas ni får en bra dag så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0