Färdig packat, ja nästan i alla fall

Vet ni vad? Packningen har faktiskt gått bra! Jag är så stolt över mig själv. Visserligen har jag nog packat ner för mycket men ja, hellre det än att jag går och saknar dom plaggen. Den sista tvätten är i torktumlaren nu och allt annat är färdigt. Pass och plånbok är på plats. Kameran ligger i säkert förvar och kläderna är rena och nystrukna. När jag är färdig med allt ska jag börja bege mig ner mot bussen. Ska förbi ica och köpa tonfisk och någon dricka, springa förbi bankomaten och ta ut euro och kanske köpa mig någon tidning. Natten ska jag spendera hos min lilla kusin Felicia (nej jag vet, skit ungen är 16 år nu men jag låtsas att hon är liten..) ute i Tyresö. Kommer bli mycket mysigt.


Bilden är tagen för ett par dagar sen när vi var nere vid vattnet och lekte lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0