drop dead gorgeous

Jag vet inte om jag har sagt det tidigare men för några veckor sen när jag var på Vallen såg jag en galet snygg kille. Han var inte bara snygg han var verkligen helt oemotståndligt snygg. En sån kille som verkligen är en "trofépojkvän" om ni förstår vad jag menar? En sån som man aldrig lämnar obevakad och som man stolt spatserar hand i hand med och vet att i princip alla tjejer vänder sig om och tittar efter honom och man tänker "HA, han är MIN". Ja precis så snygg var han. Idag såg jag honom igen och ja, han är breath taking. Om jag bara visste vad människan hette eller något. Herregud säger jag bara, tror jag dog lite när jag såg honom. Olagligt snygg är han.


En till som är dödligt snygg är Channing Tatum!

Kommentarer
Postat av: nathalie

han är fett snygg ja!

2010-08-26 @ 21:15:43
URL: http://bananashaker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0