killer heels, jag gillar!

Hej! Hur är det med er denna fredagskväll? Det är strålande väder och jag är på toppenhumör. Har precis tagit en cider och pratat med mamma och pappa. Det märks att det har varit lov och det var länge sen jag träffade mina tjejkompisar. Har otroligt mycket att prata om och jag tror mamma och pappa blev lite trötta på allt mitt babbel. Har därför anslutit mig till mitt rum och sjunger nu högt och falskt till min spotify lista i väntan på middagen. Rätt mysigt faktiskt!

Dagen har gått bra. Klämt i mig massor av sushi och städat. Gud, jag kommer vara mästare på att städa efter lovet. Har även läst lite i min engelska bok. Ska fortsätta innan jag lägger mig. Känner min nästan produktiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0