bägaren rann över

Jag har varit allmänt grinig idag men det är helt enkelt för mycket som händer i mitt liv just nu. Bägaren börjar rinna över och jag vet inte riktigt var jag ska stoppa alla känslor. Försöker koppla bort allt nu när jag är i Stockholm men idag har det verkligen inte funkat. Ett dumt låtval till studenten fick allt att rinna över för mig. Petetis igentligen men idag slog det ner mig totalt. Jag vet inte varför. Jag känner mig små dum men det blev för mycket.

Nu ska jag försöka sova lite, är inte trött men känner att jag behöver det. Allt snurrar runt i mitt huvud och jag blir bara galen på allt. Imorgon hoppas vi på fint väder och lite solsken. Kanske kan jag hitta en klänning också?


I brist på nya bilder får ni en bild ifrån sist jag var i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0