Strålande sol och bästa vännerna, kan det bli bättre?

Idag är det strålande väder så det blir stan hela dagen! Jag ska luncha en sväng med mormor och morfar och sen shoppa. Förhoppninsvis hittar vi någon trevlig uteservering som vi kan äta på!

Nu är det full rulle hemma hos Hanna, vi är 4 tjejer som är inneboende. Vi får helt enkelt slåss om speglarna! Jag mår så fruktansvärt bra när jag är här med mina gamla vänner. Vi har varit vänner så himla länge allihopa och det känns toppen att vi är här tillsammans. Jag har saknat dom som en galning. Vill verkligen inte åka hem till skolan och Kalmar, vill bara vara här. Känns lite som om jag lever en dröm!


Hanna, Jag, Louise och Rebecka i högstadiet någon gång! Emma som tar fotot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0