snart studenten!

God morgon! Det blev ännu en tidig morgon för min del. Alicia fick en hostattack vid åtta tiden och efter det kunde jag inte somna om. Låg i sängen och löste korsord (ja, jag tycker det är kul!) tills jag gick ner och åt frukost. Idag är jag hemma och är hundvakt medans mamma och pappa är i Färjestaden och fixar. Ikväll blir det bodycombat, jag är verkligen super taggad!

Nu ska jag plugga lite. Studenten närmar sig med stormsteg så det är bäst att ligga i. Jag sitter och spelar studentsången och längtar efter 10 juni. Det är bara 64 dagar kvar nu. Herregud! Har rätt mycket som jag behöver plugga så borde sätta fart. Har inte mycket motivation men det är bara att ta tjuren vid hornen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0