skakat loss på bodyjam

Jag har galet mycket energi i kroppen. Drog på ett bodyjam pass idag och jäklar vad kul det var. Länge sen jag jamade nu. Koregrafin var toppen, passade mig bra. Nästan så jag måste börja gå lite oftare på det igen. Jag blir så grymt glad utav det. Härlig musik och man får dansa och skaka loss. Underbart!

Nu dunkar jag loss här hemma. Kollar lite bloggar och ska snart börja plugga. Under dagen har jag varit på restaurangen som vanligt. Suttit med på lite möten med mamma och pappa och några företag. Sen städat massor. Imorgon ska vi dit igen. Men först ska jag ner på stan och leta reda på någon som ska sy en balklänning till mig. Vad har ni gjort idag?


Helt osminkad dagen til ära så jag ser ut som jag vore 12 istället för 20. Den bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0