shopping och övningskörning, toppen!

Vilket fint väder det har varit idag, fått mig på lite bättre humör faktiskt. Dagen har varit ganska bra. Övningskört endel och fixat på restaurangen. Har även hunnit ner och shoppat lite. Jag visar er sen. Är helt kär i armbanden som jag köpte, så våriga och fina färger!

Vad har ni gjort idag? Njutit av lovet? Känns inte som att jag har hunnit vila upp mig alls faktiskt. Min syster väcker mig varje morgon med sin hosta och jag är allmänt stressad över saker. Men livet rullar på ändå. Imorgon måste jag verkligen plugga. Har fryst in en smoothie som jag ska äta som glass imorgon. Jätte gott. Har ni gjort det någon gång? Det blir som sorbe!


Sitter på pappas dator och har inga egna bilder här på. Men hittade en bild på min förra hund. Finare hund får man leta efter, fy vad jag saknar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0