poliser i skolan?

Jag är helt död i mina armar efter bodypumpen, känns superbra! Nu har jag precis skrivit klart min debattartikel för miljöpartiet och jag är väldigt nöjd. Strax ska vi iväg och kika på en lägenhet och sen hem och äta en supergod middag. Blir nog även lite plugg efter middagen också. Det är bara att ligga i nu så jag blir klar någon gång.


Det var två poliser i skolan idag och jag tänkte att jag skulle fota dom. Precis när jag hade tagit bilden pekade dom som satt på bänkarna på mig och polisen vände sig om. Jag tog snabbt ner mobilen och gick där ifrån. Jag undrar vad dom gjorde på skolan?

Kommentarer
Postat av: Malin & Philip

Varför frågade du dom inte ?? : )

Dom skulle väl säkert bara kolla läget och vara nyfikna om va alla skulle göra i helgen.. De tror ja säkert : )

2010-04-28 @ 19:48:39
URL: http://mammatillphilip.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0