nagelproblem

Jag är helt död idag, blir helt klart en tidig kväll. Efter ett riktigt hårt bodypump pass är även min kropp helt mör. Finns ingen skönare känsla än det! Jag har verkligen börjat tycka om bodypump. Det lockar enormt att kila ner och köra det imorgon också. Men jag borde nog vila. Vi får se hur det blir. Kan vara bra att vara helt laddag inför bodyattacken på måndag också.

Nu tänkte jag ta tummen ur rumpan, slå på lite musik och städa mitt rum. Som alltid ligger det kläder överallt. Tänkte även vara duktig och tvätta lite. Sen ska jag plugga igen. Massor som jag borde bli klar med. Imorgon ska jag vara hemma hela dagen och bara plugga. Inte allt för roligt men nödvändigt.

På tal om ingenting behöver jag fixa mina naglar igen. Målade dom i mitt fina nya blå nagellack men har jobbat med t-röd på restaurangen så det har blivit förstört. Min tumnagel har dessutom gått av. Riktigt irriterande (dagens i-lands problem?). Min hund har även tuggat sönder min nagelfil. Så jag måste köpa ny. Livet är inte lätt ibland!


Den här färgen tycker jag är riktigt fin. Färgen heter Jade och kostar 170 kr och kommer ifrån Chanel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0