mot stockholm

Jag mådde inte bra igår därför blev det ingen uppdatering då.

Jag ska snart kila iväg till skolan men måste bara skriva en liten kom i håg lista till mig själv, åker till Stockholm redan imorgon så det är lite som måste fixas.

♦ Hämta sovsäck
♦ Häma resväska
♦ Be Fanny komma med mitt legg
♦ Boka om biljett
♦ Söka ledigt
♦Tvätta färgat
♦ Ladda kamerabetteriet

Hm, jag har säkert missat massor men det är nog det viktigaste. Ska bara orka sega mig igenom skolan och ett träningspass idag. Sen bär det av, underbart! Ska bli så skönt att träffa Louise och Hanna. Sen alla andra till helgen också. Jag längtar som ett litet barn innan julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0